jueves, 23 de septiembre de 2010

BENVINGUTSS!!!!

Em dic Jose Vizuete sóc alumne de el colegi Sant Antoni Maria Claret em fet un blog a informatica i aixó es una informació basica sobre mi.
M'agrada molt el hip-hop per aixó el meu blog es titula així es la meva forma de viure la musica, la roba , etc el meu estil es el hip-hop i es el que mes m'agrada perque es l'estil que es viu al carrer i m'edentifico molt amb ell.Tambe practico el boxe que es el meu esport favorit. Aquest es el meu ultim any al meu institut i aquets anys que e pasat aqui he tingut moments bon i dolents pero en general em porto una bona experiencia i alguna gente que no oblidare mai i que son molt especial per mi i espero seguir amb ells molt de temps.

Espero que us agradi el meu blog.DEW

13 comentarios:

  1. Hola Josep!
    M'agrada molt el fons del teu bloc, encara que sigui una miqueta fosc.
    També m'agrada molt el títol que has ficat, es molt original..
    Així que ará segueix estudiant
    unpetoooooooooo!!!!

    ResponderEliminar
  2. Joseep!
    m'agrada el teu blog, tot i que no estic massa d'acord amb algunes coses.
    Espero veure moltes coses interesants d'aquest tema eeh!
    mmolts patoons!

    ResponderEliminar
  3. Josep!
    No es nota que t'agrada el hip-hop eeh!

    Molts petons!

    ResponderEliminar
  4. Tu blog parece de marcianos tio! ahaahahaha
    alee cuidate!(:

    ResponderEliminar
  5. El bloc està bé, però es fa una mica extrany tenir l'entrada a l'esquerra. Un peto (:

    T'espero al meu bloc .

    ResponderEliminar
  6. jusep canvia la lletra que no entiendo na!

    ResponderEliminar
  7. hombre mira quien hay por aqui!
    un petonas pepe!(L)
    testimo:)

    ResponderEliminar
  8. pepeeeeeEh!
    jajajaja
    ueno loko tu blog no sta mal pero ponle mas cosas no? asi te kedara mas pepino loko
    enga tio kuidate!

    ResponderEliminar
  9. k MIIEEEERDA de blog es ete tio :o !!??
    no enga tio es broma eta guapo enga tio a kuidarseeeeEeeeeeEeEeeeeeee!!!! :)

    ResponderEliminar
  10. jose&pepe o josep ati no t pega jose jaja (L)

    ResponderEliminar